zondag 7 juni 2009











4 opmerkingen:

  1. Hoi Joost sorry ik loop een beetje achter (heb het erg druk)
    wat een leuke foto is die van die twee kroel uiltjes super en die vos ?is ook schitterend
    en de mooie vogel mooie foto's Joost
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent in de paay geweest zie ik in Beesd of niet komt me tenminsten bekend voor :-) .
    Het vosje vind ik erg mooi Joost alleen iets uit de midden halen dan is die af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Ad
    nee Ad , ik heb nachten in de polder gelegen om dit vosje vast teleggen hahahha, maar je heb gelijk ik ben in beesd geweest, was best de moeite waard maar het viel niet mee om foto,s te maken, teveel gaas en te donker , ik zoek trouwens een grotere lens weet jij niks, heb nu een 300 mm
    groetjes joost

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer mm ? een 500mm of iets . Ja die wil ik ook wel maar die kosten een paar centen Joost .
    Ik doe het zelf ook met een 300mm + een 1/4 convertor dan heb ik 420mm . zzzzzzzzzou graag een keer de 500mm van Canon willen maar dan moet ik eerst de jackpot winnen ;-) .

    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen